معجزات آشکار و جدید کشف شده از قرآن کریم معجزات آشکار و جدید کشف شده از قرآن کریم
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393
نویسنده : رامین نصیری
در یکی از شهر های توریستی به نام اسکاگن محلی وجود دارد که دو دریای بالتیک و دریای شمال به یکدیگر می پیوندند و در پی این پدیده آب دو دریا هرگز با همدیگر قاطی نمی شوند و حد و فاصله ایی بین این دو آب وجود دارد و این پدیده چندین بار در قرآن کریم بیان شده است ، اما امان از کافران که چشم دیدن این واقعیت ها را ندارند .

سوره مبارکه فرقان آیه 53

و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آن دو حریمی استوار قرار داد.

سورة مبارکه الرحمن

دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.? پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏ کنید؟ از آن دو مروارید و مرجان خارج مى‏ شود.

c9064872dd9a993629a40a567f6286ae.jpg (640×427)


حدیث موضوعی
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: قیامت , مهدویت , آهنگ قران , اعجاز قران , آداب قرانی , اخلاق اسلامی در قران , قیام امام حسین , عاشورا , هدف از عاشورا , قران و عاشورا , دین مبین اسلام , انجمن علمی اعجاز قرآن ایران , قیام و مهدویت , ,
برچسب‌ها: چند مطلب آموزنده از قرآن کریم، افزایش ایمان به قرآن کریم، معجزات قرآن کریم، معجزات دندان شکن قرآن کریم ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ نور هدایت ( فران ) خوش آمدید ! برای دسترسی به همه ی بخش های وبلاگ لطفا عضو شوید و برای اطلاع از اخرین پست های وبلاگ واخرین اخبار از قران در خبرنامه ی وبلاگ عضو شوید .